Megéri-e beruházni egy nagykiszerelésű “soothing gel”-re?

Ez a bejegyzés tulajdonképpen a Ryeo:Hui 300ml-es csigás géljének terméktesztje, de a végén megválaszolom a kérdést is. 

Helye a rutinomban: Több helyen volt már a rutinomban, volt ez reggeli utolsó lépés, esti köztes, állandó nyak és dekoltázsápoló elem. Akármi baja van a bőrömnek, rögtön ezt kenem vastagon. Mostanában nem nagyon volt irritáció vagy vörösödés hála istennek, de mindig ehhez nyúltam. Ezen kívül ha valamelyik szérum nem hajlandó beszívódni, ezt kenem fölé, mert valamiért megoldja ezt a problémát is, utána nem ragad az arcom.:)

Csomagolás: 300ml-es műanyag tégely, kiadagoltam kisebb tégelyekbe


Összetevők: A terméken csak koreaiul van rajta a lista, angolul nem találtam meg az interneten. Én végül pont azért választottam ezt, mert így kaptam egy aloe vera és egy csigagélt is egyszerre. (A 97% költői túlzás szerintem.:D) A Google visual translator appja egyébként megoldja ezt a problémát, az is elég, ha neten találtok fotót a termék hátuljáról pl és akkor nem is kell olyan felelőtlenül vásárolni az INCI ismerete nélkül, mint ahogy én tettem, amikor ezt megvettem. Ha megvan a fotó, akkor elég kijelölni a szöveget és a progi egész jól fordít koreairól/japánról angolra. A gélben pár növényi kivonat van az alap csiganyálon és aloe verán kívül, ezen kívül tartósítószerek (phenoxyethanol és triethanolamin). Lehetne egyszerűbb, “lényegre törőbb” lista.


Fizikai tulajdonságok: Áttetsző gél, ami nagyon szépen beszívódik. Ha többet kenünk fel, idővel a maradék is eltűnik. Illata nincs.


Hatás: Mindenképp szerettem volna egy ilyen jellegű terméket a rutinomba, egy időben egyszerűen rákattantam erre. Nem is spórolok vele, hiszen hatalmas adag. Az én zsíros/normál bőrömnek nem mindig kellenek nehéz krémek, ezek a géles állagú hidratálók mindig nyerőek. Tényleg nyugtat, simít, puhít, igazából sokkal többet kaptam, mint amennyit vártam. Ez a gél jó példa arra, hogy néha az olcsó cuccok is aranyat érnek. Önmagában is megállja a helyét, néha még a karomra is kenek belőle és ott is érződik a selymesség, amit ad. Én nagyon hajlamos vagyok a pirosodásra kb bármiféle fizikai terhelés vagy idegesség hatására és igen gyakran ezzel nyugtatom le a bőröm, amikor szinte „ég”, mikor felmegy a pulzusom. Természetesen ebben közrejátszik az is, hogy a gél állag magában is hűsítő. Feljebb említettem, hogy az irritáció keltette pirosságot is nyugtatja, ez számomra alátámasztja, hogy azért többet tud a hűsítésnél.:)

Összehasonlítás: A Benton Aloe gélről lesz külön bejegyzés, az Aloe-BHA tonerrel párosítva. Most a móka kedvéért kipróbáltam egy bambusz gélt, ami elvileg szintén vízmegkötő és nyugtató. A Tonymoly műve, kissé talán sűrűbb és valamit nem szeret benne a bőröm. Ironikusan pont ezt a csiga-aloe gélt kentem tegnap fölé a pirosodás miatt. Másodjára már nem volt pirulás,de akkor sem olyan kellemes érzet nekem, mint a bejegyzés “sztárja”. Van még egy SNP fecskenyálas hasonló gélem is, de azt sajnos nem nagyon használom, mert attól is rozáceásan kipirulok. Persze ez a része egyéni szoc probléma, a Bentont és a Ryeo:hui-t imádom, a másik kettőben valamelyik adalékot nem bírom. Ha legközelebb vásárolni kell, majd kibogozom az összetevőlistákat.


Újravenném-e: Mint mondtam, nagyjából minden márkának van hasonló terméke, ha nem unok teljesen rá, legközelebb kipróbálok egy drágábbat, hogy lássam, van-e különbség. Ha valaki gondolkozott azon, hogy beszerez egy ilyen bödönt (akármelyik márkától), szerintem abszolút megéri a multifunkciósság és a kényelmes használat miatt. A Benton Aloe gélje is hasonló jolly joker volt az életemben (figyeljétek a dramatizálást). (Ha újra választhatnék, biztos olyat vennék, aminek fent van a neten az összetevőlistája.:D Igazából szerencsés vagyok, mert ez  nagyon jól sült el.) Az óda itt most nem is feltétlen a terméknek szól, inkább a terméktípusnak, kezeljétek is ezt most így, valószínűleg a DM-ben kapható nyugtató aloe gél is hasonlóan teljesít. Sok dolog nélkülözhető, de nekem ez a gél nagy cimborám az elmúlt nyár eleje-közepe óta és mindig jön velem, ha utazok, tényleg afféle szövetséges.:)

 

Megéri-e beruházni egy nagykiszerelésű “soothing gel”-re?” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Lehet, hogy elkerülte valami a figyelmem, de nem teljesen értem, miért szerepel a tégelyen, hogy 97% csiga, ha a nagy része a terméknek, mint írtad, aloe.
    Ez a krém most annyira nem hozott lázba, hogy rögtön csekkoljam eBay-en, viszont ráébresztettél arra, hogy nagyon mostohán bánok a nyakam és a dekoltázsom bőrével.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

