Fröccshercegnős kívánságlista

Nem kívánok magyarázkodni, semmilyen cuki csomagolás után nem vágyakozok, nem kell nekem pokémon vagy akármilyen rajzfilmfigura.. de ha meglátok valamit, ami köthető a borhoz vagy a sakéhoz, rögtön hevesebben ver a szívem is…:D (Mindent belinkeltem ebayről, kattintsatok a termék nevére!)

  1. Labiotte chateau wine lip tint

Ez egy igazi klasszikus:) Én csak azért nem, mert lusta vagyok rúzsozni. Bárcsak ne kerülne a szempillaspirál 3500 forintba, azt rögtön rendelném…

labiotte

2. Labiotte Cheateau Wine Sherbet Cleanser

Ezt szinte biztosan meg fogom venni, ha egyszer elfogy a Hemish All Cleansing Balm, ami hatalmas és tökéletes, ezért felesleges mást venni.

lab1

Van hasonló csomagolású ajakbalzsam is.

3. Holika holika Wine Therapy Sleeping Pack

120ml hatalmas és tele vagyok mindenféle krémmel, szóval aligha tudnék teret adni neki, pedig ezek a hordók… aww.:)

lab2

4. Innisfree Wine Peeling Jelly Softener

Ez is létezik több verzióban, csomagolásban, szívesen kipróbálnám, de most nyakig vagyok enzimes hámlasztókkal. Van sleeping pack is, de nyárra nem kell több réteg az arcomra, ez már biztos.

lab3

5. Skinfood Peach Saké termékcsalád

A szérumot szeretem, de igazából primerként használom. Hiába használom ezer éve, nem gondolom, hogy hosszabb távon különös hatása lenne, viszont ott helyben széppé teszi a bőröm. Itt a teljes review!

img_2760

6. Neogen Dermalogy Bio-Peel – hámlasztó korongok, szintén borral

Ha valamit komolyan kell venni ebből a kupacból, akkor az ez. Youtube-on jópáran áradoztak róla. Nekem ezek a beáztatott termékek azért nem szimpatikusak, mert félek, hogy kiszáradnak, mielőtt elhasználom őket.

lab4

7. Tony Moly fátyolmaszkok

Ezt biztosan nem rendelem meg, mert egy hasonló My Beauty Diary maszkkal egyszer már próbálkoztam és olyan büdös, édes, gejl szaga volt, hogy majdnem kiájultam.:D Ezt nem kockáztathatom.

lab5.jpg

8. Kikumasamune saké esszencia

Ennek a márkának szuperhidratáló lotionjei vannak, szerintem érdemes velük próbálkozni. Én még egy Hadalabot pusztítok. Itt az egész termékcsalád, amúgy.

lab6

Reklámok

Fröccshercegnős kívánságlista” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. a cím alapján hirtelen azt hittem, a kedvenc boraidat fogod bemutatni 😀 😀
    ezek a lip tintek nagyon szépek!
    a Tonymoly maszkját használtam, de illatra egyáltalán nem boros, a hatása meg felejthető 😦 nem maradsz ki semmi jóbor! (borzasztó szóvicc mode off)

    Kedvelés

    1. 😀 más is ezt hitte, de sajnos nem vagyok akkora szakértő, hogy ilyenem legyen…. nagybevásárlásnál mindig kikönyörgöm a barátomtól, hogy vegyük meg, aminek macska van a címkéjén, ennyi a szakértelem… :DD

      Kedvelés

      1. Legközelebb inkább a köralakú, borverseny- eredményjelző bronz, ezüst és arany matricákat keresd a palackon a macska helyett 😄

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

